Jsme společnost zabývající se kvalitou služeb a servisu v gastronomii. Naším cílem je dosažení efektivního nakládání s energií, kterou vkládáte do svých provozů, projektů a zaměstnanců. Proto naše činnost nekončí pouze kontrolním zápisem, ale výsledky s Vámi konzultujeme a doporučujeme opatření potřebná k odstranění zjištěných nedostatků.
Každý projekt považujeme za jedinečný. Upřednostňujeme řešení šitá na míru podle Vašich skutečných potřeb. S Vaším očekáváním a požadavky vždy seznamujeme naše agenty (mystery shoppers). Náš systém organizace práce klade důraz na 100% využití každé minuty strávené ve Vaší provozovně.
Naše kontroly přináší technický (dle manuálu, či směrnice provozovny) a subjektivní (čistě zákaznický) pohled na kvalitu servisu provozovny. Každá otázka v našich formulářích má bodovou hodnotu dle její důležitosti. Tímto dosahujeme velice komplexního výstupu, který definuje kvalitu Vašeho servisu. Z našich kontrol jsme schopni pořizovat záznamy, které umožňují důkladný rozbor kritických situací. Neustále se rozvíjíme a přenášíme potřebné inovace i směrem k Vám.
Základem dobré spolupráce je seznámení s problematikou Vaší provozovny. Před zahájením kontrolních návštěv vždy pečlivě analyzujeme Vaše potřeby a očekávání. Osobní přístup je pro nás velice důležitý a naši spolupráci si na něm zakládáme.
Kontrolní návštěvy provádí speciálně školení agenti, kteří jsou vybráni pro kontroly tak, aby přirozeně splynuly s běžným zákazníkem provozovny. Předností našich agentů je kromě zkušenosti v oboru a profesionality také důraz při jejich výběru na přirozený cit pro detail a pozorovací schopnost.
Součástí spolupráce je zajištění poradenství v oblasti gastronomie, kvality servisu, hospodaření provozovny a nastavení kontrolních mechanismů. Ke zjištěným nedostatkům doporučujeme opatření potřebná k jejich odstranění.
Uvažujete o našich službách? Kontaktujte nás... Sjednat schůzku